Päivän minkki

Tällä tädillä riittää laardia:

big-ass-squatting-in-black-shiny-latex-pants.jpg
 
Voit vittuilla ihan suoraankin.
No vittuillaan sitten.

Sulla on paljon hyviä kuvia minkkikejussa ja tuossa ihmeellisessä roskapostissa, jonka tarkoitusta en ymmärrä. Tai oli. Olin niitä kehunutkin.

Miksi ne piti poistaa? Miksi nostat itsesi asemaan, että et voi kirjoittaa samoihin ketjuihin kuin muut (teet kyllä sitäkin) vaan pitää marttyroida tuolla roskaketjulla? Sen verran olen lukenut juttujasi että olisit (olet) arvostettu nimimerkki täällä jos lopetat tuon "olen nyt poistanut kaikki kuvat kun ne kerran loukkasivat"- järmäämisen.

Ymmärrän erilaisuutta mutta porukassa mennään porukan säännöillä. Vielä kerran - sinulta on tullut paljon hyviä kuvia ja tekstiä. Miksi sinua pitäisi kohdella eri tavoin kuin muita?

Kysyy hän.
 
No vittuillaan sitten.

Sulla on paljon hyviä kuvia minkkikejussa ja tuossa ihmeellisessä roskapostissa, jonka tarkoitusta en ymmärrä. Tai oli. Olin niitä kehunutkin.

Miksi ne piti poistaa? Miksi nostat itsesi asemaan, että et voi kirjoittaa samoihin ketjuihin kuin muut (teet kyllä sitäkin) vaan pitää marttyroida tuolla roskaketjulla? Sen verran olen lukenut juttujasi että olisit (olet) arvostettu nimimerkki täällä jos lopetat tuon "olen nyt poistanut kaikki kuvat kun ne kerran loukkasivat"- järmäämisen.

Ymmärrän erilaisuutta mutta porukassa mennään porukan säännöillä. Vielä kerran - sinulta on tullut paljon hyviä kuvia ja tekstiä. Miksi sinua pitäisi kohdella eri tavoin kuin muita?

Kysyy hän.

Kyllä. Piti aina käydä tasaiseen tahtiin naiskauneuden ystävänä tsekkaamassa myös Roskaa-ketju, koska Ottoville syystä tai toisesta laittoi niitä kuviaan sinne. En tiedä oliko se sitten se loukkaantumisen merkki, että sanoin osan BDSM-henkisistä kuvista kuten naislaatikon menevän omaan makuun hieman rajamaille, mutta vaikka menisi ylikin niin ei se sitä tarkoita että loukkaantuisin syvästi henkisesti jos näen sellaisia.

FHM__Barbro.jpg
 
Iso, Isompi, Isoin =Minaj


nickiminaj007.jpg
 
Pahoittelen kuvan/kuvien herättämää pahennusta foorumilla.

Kenttä on vapaa normaaleille kuville.

Ps. Poistan tuolta ”roskaa” ketjutakin nuo moraalisesti arveluttavat kuvat.


Oletko sinä, hyvä mies, varmasti kunnossa? :salut:

Koska ei viestiä tähän ketjuun ilman kuvia, niin laitetaan tähän muistuksena kuva eräästä henkilöstä nuorenpana, siis siihen aikaan, kun joku Turkulainen politiikko innostui tästä:


tullitTM_vi.jpg


Toista henkilöä en tunnista....
 
Oletko sinä, hyvä mies, varmasti kunnossa? :salut:

Koska ei viestiä tähän ketjuun ilman kuvia, niin laitetaan tähän muistuksena kuva eräästä henkilöstä nuorenpana, siis siihen aikaan, kun joku Turkulainen politiikko innostui tästä:


tullitTM_vi.jpg


Toista henkilöä en tunnista....

Katos vaan, silloin 50000 tuoppia aiemmin se on ollut ihan ihmisen näköinen...vaikkei ehkä edelleenkään ihan sitä kaikista kovinta kärkeä minun makuuni, mutta ihmisen näköinen.

Kuvamateriaalina rasvainen SA-INT kuski.

0625%BC%BC%B0%E8%C0%C7%20%BF%A9%B1%BA%20%C7%C9%B6%F5%B5%E5.jpg
 
Honcho postasi tässä ihan äskettäin sen kuvan siitä venakkojen sääriprikaatista. Kuva toimi innoittajana tämän lataamiselle. Suomi-pojalla tulisi näiden kanssa kaameita lähitaisteluita ja saisi moni äijä Mannerheimin ristin :)

Katso liite: 3481

Taisteluarvo näillä leideillä lienee huikea, mutta missä ne 8 muuta? Yksi suomalainenhan vastaa kymmentä rys...neuv...venäläistä?

Kuvamateriaaliksi näitä varmoja valintoja kun en keksi mitään vitsikästä.
kirsten-dunst-14541.jpg
 
Back
Top