Päivän minkki

"Hei, mun silmät on kyllä täällä suunnassa..."

michelle-burns-miniskirt-pantyhose-02.JPG
 
Ja lisää...Hesarin "urheilu-uutisen" innoittamana lähdin katselemaan minkälaisia kissoja nuo muiden maiden ampumahiihtonaiset ovat (osa on suostunut Playboy-kuvauksiin, osa pitää -vielä- osan kehostaan omana tietonaan :D ). Kaisa ja Mari varmaan sallivat minun vähän "kansainvälistyä". Onko olemassa joku laki että ampumahiihtonaiset ovat usein todella kauniita kissoja?

Miriam Gössner (on poseerannut Saksan Playboylle...)
goessner_miriam_19102014-3.jpg

Miriam-G%C3%B6ssner-492x600.jpg

Luomuna...
311154205-miriam-goessner-g77aNPPxcee.jpg


Dorothea Wierer...ei ole kuulemma (vielä) poseerannut, sitä odotellessa!

R9uEZbmKl0U.jpg

Az0iK4LaiTk.jpg
1299063690_1b.jpg


Edit: Voi hyvät hyssykät tuota leipuria...kyllä on maailmaan luotu paljon pällisteltävää heteromiehelle :D
 
Ja lisää...Hesarin "urheilu-uutisen" innoittamana lähdin katselemaan minkälaisia kissoja nuo muiden maiden ampumahiihtonaiset ovat (osa on suostunut Playboy-kuvauksiin, osa pitää -vielä- osan kehostaan omana tietonaan :D ). Kaisa ja Mari varmaan sallivat minun vähän "kansainvälistyä". Onko olemassa joku laki että ampumahiihtonaiset ovat usein todella kauniita kissoja?

Täsmälleen. Harmittaa kun tuo söpö italialaisminkki ei sitten suostunutkaan Playboyn malliksi :(
 
En tiedä arvostaako aseveljet täällä missä määrin aasialaisperäistä naiskauneutta ? Tässä nyt ensi alkuun japanilainen alusvaate- ja bikinimalli Azusa Takagi.

1.jpg


2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Azusa on kotimaassaan tunnettu siitä, että hän poseeraa mielellään mm. militaria & pienoismalliharrastajien lehdissä. Yleensä aina johonkin univormuun tälläytyneenä.6.jpg
 
Minä arvostan KAIKKEA naiskauneutta... :)

Tuo SS-asu, voi niitä japseja. Tulee mieleen Nintendopeli Zeldan hakaristisokkelo.
 
En tiedä arvostaako aseveljet täällä missä määrin aasialaisperäistä naiskauneutta ? Tässä nyt ensi alkuun japanilainen alusvaate- ja bikinimalli Azusa Takagi.
Länkkärin näköiset aasialaiset on ok. Sen sijaan aasialaisen näköiset aasialaiset :D ei miellytä (monesti esim. thaikut tälläsiä).

7513930122_f2469b8eb0.jpg

7722581998_b0dc2f363f_b.jpg
 
Back
Top