Päivän minkki

Tällä tädillä riittää laardia:

big-ass-squatting-in-black-shiny-latex-pants.jpg

Onhan noita persekkäitäkin mutta veikkaan että tätiin on vähän pumpattu ilmaa antamaan lisämuotoa. Alan liikkeistä löytyy kaikenlaista millä boostata emännän muotoja.

1-318.jpg


15F.jpg


Jos fantasia rintavasta ketusta keikuttaa venettäsi eniten niin ei hätää;

2A-45.jpg
 
Onhan noita persekkäitäkin mutta veikkaan että tätiin on vähän pumpattu ilmaa antamaan lisämuotoa. Alan liikkeistä löytyy kaikenlaista millä boostata emännän muotoja.

1-318.jpg


15F.jpg


Jos fantasia rintavasta ketusta keikuttaa venettäsi eniten niin ei hätää;

2A-45.jpg
:DTuo kettuaihe lienee lähtöisin japanilaisista furry-fetisseistä.

Sitäpaitsi, minäpä bongasin sen internetistä. Ei ole täytteitä. Tuossa on se sama perse todisteeksi;

904_160.jpg


Jos et vieläkään usko, niin voit käydä itte katselemassa hienoja videoita, joita täti on uurastanut. Löytyy taiteilijanimellä: Velicity Von.
 
Viimeksi muokattu:
:DTuo kettuaihe lienee lähtöisin japanilaisista furry-fetisseistä.

Sitäpaitsi, minäpä bongasin sen internetistä. Ei ole täytteitä. Tuossa on se sama perse todisteeksi;

904_160.jpg


Jos et vieläkään usko, niin voit käydä itte katselemassa hienoja videoita, joita täti on uurastanut. Löytyy taiteilijanimellä: Velicity Von.

Tätin tuotanto liian mainstream-ähkymistä mun makuun, ei natsaa.

rolls_r_1_by_lxxt-d4qxzqs.jpg


spread_by_lxxt-d6ud3tl.jpg


0500060158.jpg
 
tatoo_hot_ass.jpg

Velicity Von: kyllä liika on liikaa näissäkin rintavarustus/perä asioissa.

Tuossa kuvassa yllä on nätti ja hyvin muotoutunut naisvartalo minun makuuni. Liian luiset/anorektiset akat ei ota omalta kohdaltani oikein syttyä.

Aivan hyvä on tuo IAF:n mekatsukin.
 
Ja lisää...Hesarin "urheilu-uutisen" innoittamana lähdin katselemaan minkälaisia kissoja nuo muiden maiden ampumahiihtonaiset ovat (osa on suostunut Playboy-kuvauksiin, osa pitää -vielä- osan kehostaan omana tietonaan :D ). Kaisa ja Mari varmaan sallivat minun vähän "kansainvälistyä". Onko olemassa joku laki että ampumahiihtonaiset ovat usein todella kauniita kissoja?

Miriam Gössner (on poseerannut Saksan Playboylle...)
goessner_miriam_19102014-3.jpg

Miriam-G%C3%B6ssner-492x600.jpg

Luomuna...
311154205-miriam-goessner-g77aNPPxcee.jpg


Dorothea Wierer...ei ole kuulemma (vielä) poseerannut, sitä odotellessa!

R9uEZbmKl0U.jpg

Az0iK4LaiTk.jpg
1299063690_1b.jpg


Edit: Voi hyvät hyssykät tuota leipuria...kyllä on maailmaan luotu paljon pällisteltävää heteromiehelle :D

Voi tuota Dorotheaa, nyt kun ei hiihdot ja räiskinnät suju niin alkaa disauttamaan meidän ihanaa Kaisaa. Kyllä minä näkisin että jos ei suksi luista niin Dorothean pitäisi vaan lopettaa nihkeily ja seurata saksalaissiskon "latuja" ja riisua sille Playboylle. Olen varma että siinä pärjäisi hyvin, vaikka kyllä pärjäisi Kaisakin...miksei kukaan ehdota Kaisalle tätä? :D

http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/2015030219287467_tl.shtml

Mistä muuten vetoa että mimmi vielä vähentää vaatetusta kameran edessä? Jotenkin nää on aina näitä naisilla että se mitä ensin dissataan, ollaan puolen vuoden päästä sitten kuitenkin ihan toiseen suuntaan. Onhan näitä ollut että en tee lapsia ja sitten puolen vuoden päästä ollaan maha pystyssä, varmaan sama koskee näitä nakukuvahommia...

Kaisa voisi sitten räväyttää 35-v synttärien kunniaksi kunnon keskiaukeamakuvat.

n_Wierer%20Ottima%20Dentatura.jpg
 
Voi tuota Dorotheaa, nyt kun ei hiihdot ja räiskinnät suju niin alkaa disauttamaan meidän ihanaa Kaisaa. Kyllä minä näkisin että jos ei suksi luista niin Dorothean pitäisi vaan lopettaa nihkeily ja seurata saksalaissiskon "latuja" ja riisua sille Playboylle. Olen varma että siinä pärjäisi hyvin, vaikka kyllä pärjäisi Kaisakin...miksei kukaan ehdota Kaisalle tätä? :D

http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/2015030219287467_tl.shtml

Mistä muuten vetoa että mimmi vielä vähentää vaatetusta kameran edessä? Jotenkin nää on aina näitä naisilla että se mitä ensin dissataan, ollaan puolen vuoden päästä sitten kuitenkin ihan toiseen suuntaan. Onhan näitä ollut että en tee lapsia ja sitten puolen vuoden päästä ollaan maha pystyssä, varmaan sama koskee näitä nakukuvahommia...

Kaisa voisi sitten räväyttää 35-v synttärien kunniaksi kunnon keskiaukeamakuvat.

n_Wierer%20Ottima%20Dentatura.jpg

Nyt veit Honcho kyllä sanat suustani. Tämä italialaismisu joutaisi minunkin puolestani levittämään jalkojaan kyseisen laatujulkaisun keskiaukeamalle. Kaisa ei harmi kyllä ole itseään ainakaan liialti esitellyt :( Tämän rohkeampaa kuvaa ei tunnu googlesta edes löytyvän.

1346453-max555x555.jpg
 
Nyt veit Honcho kyllä sanat suustani. Tämä italialaismisu joutaisi minunkin puolestani levittämään jalkojaan kyseisen laatujulkaisun keskiaukeamalle. Kaisa ei harmi kyllä ole itseään ainakaan liialti esitellyt :( Tämän rohkeampaa kuvaa ei tunnu googlesta edes löytyvän.

Katso liite: 3513

Ei tule vielä vajota murheeseen, monet naiset villiintyy vasta joskus 35 tienoilla...Kaisalla vielä aikaa.

355129-serjio-serjik.jpg
 
Tässä vielä muutama kuva Kaisa Leena Mäkäräisestä. Hyvin monessa kuvassa hymyilee niin viekoittelevasti ja iloisesti, huoh.

En tiä miks, mutta jostain syystä brunetet vie voiton 100-0 minun mieltymyksissäni. Varsinkin tällaiset ns. vetyperoksidiblondit ei kauheasti miellytä. Tietty pimeessähän sitä ei huomaa...:p

Tosin ei se brunettekaan saa "ryssältä" näyttää. Eräät ko. rodun vosut tunnistaa kadulla 50 metrin päästä o_O
 
Joo kyllä ottaisin tuon Kaisan tyttöystäväksi, jos se ottais mut..
Ja toinen pikkujuttu, jos minulla ei olisi vaimoa ja vajaata puoltatusinaa lasta..

Sivistysmaissahan tuolla Etelämmässä ei ole mikään ongelma olla nuo molemmat. Kaisa menis kyllä peroksidiblondina taikka brunettina, vaikka skininä. Taitaa vaan Kontiolahden tyttökin olla jo kengitetty tahollaan. Onneksi Raamatussakin seisoo, että pelkkä himokas ajatus toisen oman perään ei ole vielä syntiä vaan vasta varsinainen ns. penetraatiovaihe, vai miten se nyt olikaan. Ja ne vallitsevat vaimot/tyttöystävät/jne ne varsinaiset edunsaajat (tai sijaiskärsijät) kuitenkin ovat.

Edit: Kuvana nätti tyttö ja erittäin hyvä näyttelijä, olen nähnyt mm. Q-teatterin nelihenkisen porukan esittämässä McBethissä.

2350665,tcfdnLlFYMgUJKgmBgcQM1g_RxfXaMynWDC9mATPrHnits_mZ9iMZ64u8JsidYz05SYrA9DHGpXSLVAk5GpjBA==.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Jep, @Ikarus koko rajalla-runo on tiukkaa tekstiä, mutta tuohon tiivistyy se syvin olemus! :D

Lindsey Vonn on varsin sexy entinen alppihiihtelijä:
130697-u-s-skier-lindsey-vonn.jpg


lindsey-vonn-2.jpg


img-lindsayvonn2_140214574070.jpg


Kyseessähän on ymmärtääkseni paitsi lahjakas (ex) urheilija, niin hyvin kiltti ja mukava ihminen ja todellinen kissa, joka ei tunnetusti myöskään pidä "kynttiläänsä vakan alla" (voi jo näistä kuvista todeta...). Mitenköhän ei ole aiemmin tullut hänen kuvia tänne linkkailtua...materiaalia löytyisi vaikka 50 viestiin.
 
Nyt pojat vasta tempun teitte kun rupesitte postaamaan näitä jenkkien alppihiihtäjättäriä.

Mancuso

Mancuso  1.png

Mancuso 2.jpg

Mancuso 3.jpg

Ei mulla olis mitään mahiksia päästä kolmanneksi pyöräksi mukaan tähän Mancuson ja Vonnin tyttöjen väliseen kivaan. No aina saa haaveilla.

Mancuso 4.jpg
 
Viimeksi muokattu:
maxresdefault-3.jpg

Kyllä Mancuso on sähäkän näköinen täti.
Nyt lähti vähän sivuraiteille.. vaan ottaisko ne miespuolisen naisten painisarjaan? Taidan rueta harrastamaan painia.
Postatkaa vaan lisää niitä alppinisteja.

edit: en saa painijatyttöjä jostakin syystä näkyviin..
edit 2: no nyt niitä on jo liikaakin

maxresdefault-3.jpg

maxresdefault-3.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top