Kännitopiikki

Se ois lomaviikko! Kaunis keli (toistaiseksi) ja kaverin ja sen 6kk ikäisen koiran kanssa mökillä.

Riistaruokinta ollut ja 365pv nuolukivi tuossa takametsässä. Sekarotuinen kaupunkilaispentu jäätyi parissa kohtaa nuuhkimaan jälkiä aivan paikalleen. Hienosti nosti etutassua molemmissa paikoissa vainun merkiksi. Muutenkin koira ollut aivan haltioissaan maalaismeiningistä, ilo seurata sitä. Veteli päivällä spurtteja pitkin poikin ja niin paljon ääniä ja uusia hajuja, ettei tahdo turkissaan pysyä.

Mikä parasta 28 min sitten alkoi kaurispukin kevätkausi, luikku tietysti mukana. Tuli kaverin koiran paukkuarkuuskin koeponnistettua, ei ollut moksiskaan. Pari kohdistuslaukausta vedettiin tauluun. Talvella käytin kiikarin jalkoineen irti ja täytyy sanoa, että kerrostalokolmion olohuoneessa tehty raakakohdistus 7 metriin oli aika vimosen päälle. Tarkistin vielä piipun läpi paikan päällä ja totesin, että hyvältä näyttää. 50 metriin ammuttiin niin ensimmäinen osuma korko +-0 ja tuuman oikealle :cool:

Vähän viiniä tässä iltaa myöten nauttinut, taitaa aamukytis jäädä välistä, mutta ehtiihän sitä vielä. Life is good.
 
Viimeksi muokattu:
Se ois lomaviikko! Kaunis keli (toistaiseksi) ja kaverin ja sen 6kk ikäisen koiran kanssa mökillä.

Riistaruokinta ollut ja 365pv nuolukivi tuossa takametsässä. Sekarotuinen kaupunkilaispentu jäätyi parissa kohtaa nuuhkimaan jälkiä aivan paikalleen. Hienosti nosti etutassua molemmissa paikoissa vainun merkiksi. Muutenkin koira ollut aivan haltioissaan maalaismeiningistä, ilo seurata sitä. Veteli päivällä spurtteja pitkin poikin ja niin paljon ääniä ja uusia hajuja, ettei tahdo turkissaan pysyä.

Mikä parasta 28 min sitten alkoi kaurispukin kevätkausi, luikku tietysti mukana. Tuli kaverin koiran paukkuarkuuskin koeponnistettua, ei ollut moksiskaan. Pari kohdistuslaukausta vedettiin tauluun. Talvella käytin kiikarin jalkoineen irti ja täytyy sanoa, että kerrostalokolmion olohuoneessa tehty raakakohdistus 7 metriin oli aika vimosen päälle. Tarkistin vielä piipun läpi paikan päällä ja totesin, että hyvältä näyttää. 50 metriin ammuttiin niin ensimmäinen osuma korko +-0 ja tuuman oikealle :cool:

Vähän viiniä tässä iltaa myöten nauttinut, taitaa aamukytis jäädä välistä, mutta ehtiihän sitä vielä. Life is good.

Kunhan et sillä samalla pyssyllä mitään pienempää ammu. Tuuma vinoon ja se on täkkälihassa. :p
 
Olen tässä miettinyt, että eikö Ukrainassa voisi käyttää häivehävittäjiä? Siis nimenomaan Ukrainassa, kuten se karttakirjoissa on piirretty. Kerätään tietoa ja rikotaan asioita. Kone voidaan rekisteröidä Ukrainan ilmavoimille ja sen lentäjälle myönnetään poikkeusmenettelyllä Ukrainan kansalaisuus, jotta voidaan tarvittaessa sanoa, että se oli Ukraina, jos kaikki menee päin vittua.

Hollantilaiset kertoivat aiemmin, ettei heillä ole tabuja. Nyt olisi aika alkaa painostaa Bidenia hyväksymään myös F-35 -toimitukset Ukrainalle, kun niitäkin Hollannilla on.
 
Valintojen maailma. Aamun ensimmäiset jne.

 
Tuollaista oloa sitä itse pyrkinyt välttämään kaikin keinoin ja jopa onnistunutkin, eikä ne seuraavan aamun "loiventavat" ollenkaan sovi tai auta.
Mutta, jatketaan sillä linjalla mikä itselle sopii.;)
Joo, harvemmin sitä enää tulee kaksin käsin kiskottua. Toipuminen sen verta hidasta. Mutta kiva on ottaa! Sillä lailla sopivasti ja kohentavasti. Tuosta en aio luopua, elleivät johonkin laitokseen kärrää.
Ja näinhän tuo on kuten sanoit, ottakoot kukin halunsa mukaan. Jos ihmisiksi osaavat olla. Sääntöjä meillä jo tarpeeksi on. Liikaa.
 
Olipa harvinaisen paska lukuvuosi. Eilinen kirkkoreissu ja koko tämä työpäivä kruunasivat koko homman. Ei huvittanut edes lähteä maalikylille tekemään syntiä ja virheitä.

Tänään kalsaroinnin aste on vähintään 666 ja ehken myös promillet tai jopa prosentit.
 
Hei höpönassut,
mietin inttiaikaani, jolloin Haminassa treenit alkoivat lauseella ”vihollinen on noussut maihin Vironlahdella”.
Vieläkö treenit alkaa näin?
Vai mikä on natoajan ”liturgia”?

Alokasajalta jäi mieleeni lause ”itse johdan marssia maastohenkilöautosta”.
Se maastoajoneuvo oli uaz joka söi 70l/100km. Silti olin kateellinen.

Sille siis.
 
Ite oon alkon käytön aloittanut melko myöhään urheilijanuorukaisena. Tiesin jo heti ekan tuopin jälkeen että tätä lisää. Opiskelut yliopistossa hoidin. Diplomityöstä suurimman osan kirjoittelin kännissä kotona. Vitun paskaa mitä alko aiheuttaa niille joille se ei sovi. Haluan lopettaa mutta en tiedä mistä saisin voimaa siihen? Viikko menee selvin ja sitten taas saan syyn juoda. Krapulat hirveitä ja mieli matala useamman päivää kaljakuurin jälkeen.
 
Ite oon alkon käytön aloittanut melko myöhään urheilijanuorukaisena. Tiesin jo heti ekan tuopin jälkeen että tätä lisää. Opiskelut yliopistossa hoidin. Diplomityöstä suurimman osan kirjoittelin kännissä kotona. Vitun paskaa mitä alko aiheuttaa niille joille se ei sovi. Haluan lopettaa mutta en tiedä mistä saisin voimaa siihen? Viikko menee selvin ja sitten taas saan syyn juoda. Krapulat hirveitä ja mieli matala useamman päivää kaljakuurin jälkeen.
Itse olen aika perso oluelle jota oon koittanut vältellä varsinkin arkisin, mut pointtina tähän sun viestiin on tekeminen, sillä oon korvannut kupittelun pääosin, on tullu rakenneltua linnunpönttöjä ja piha-aitoja jne. perseestä perämoottoriin, ne on mun keino tapella tylsistymistä(lue, kaljottelua) vastaan,visioi,kanavoi se mieliteko johonkin muuhun... Aseta rajoja, mutta ei liian tiukkoja, siitä se pikkuhiljaa lähtee eteneen... Tsemppiä sinne 👍
 
Hieman ehkä otsakkeen väärinkäyttöä. Koska vain muutamia oluita alla. Tästä huolimatta, aloittamatta hupaisia sattumuksia elon varrelta -lankaa:

Tänään yövuorojen loppuessa ja vapaiden alkaessa. Hyväntuulisena leipiä ja pastajuttua askarrellessa, veitsi sattui tipahtamaan jalkapöydän päälle. Joo, hiven kivuliasta.
Kokkaus jatkuu. Kunnes tekijä havahtuu lammikkoon jaloissaan. Perkele, lattialla reilu lammikko verta.

Oli tuo japanilainen kiva-veitsi, onnistunut ilmeisesti juurikin kärki edellä. Jalkapöydälle laskeutumaan. Sukan reiästä ja haavasta päätellen.

Kaverit joskus naureskelleet, ea-laukulle. Mikä helposti saatavissa. Eivät naura enää. Muutamat haavansulkijat käyttöön ja homma jatkuu. Nauravat enää meikäläiselle.
 
Ite oon alkon käytön aloittanut melko myöhään urheilijanuorukaisena. Tiesin jo heti ekan tuopin jälkeen että tätä lisää. Opiskelut yliopistossa hoidin. Diplomityöstä suurimman osan kirjoittelin kännissä kotona. Vitun paskaa mitä alko aiheuttaa niille joille se ei sovi. Haluan lopettaa mutta en tiedä mistä saisin voimaa siihen? Viikko menee selvin ja sitten taas saan syyn juoda. Krapulat hirveitä ja mieli matala useamman päivää kaljakuurin jälkeen.
Aika yleinen kansantauti. Apua kannattaa googletella. Elämässä on muutakin kun viikonlopun odottaminen. Se on jännä kun huomaa korkin sulkemisen jälkeen että se on ihan sama mikä viikonpäivä on. Sitten kun ei enää aivojen palkintokeskus huuda epänormaalia määrää mielihyvähormoneja joita se on alkoholista saanut.
Tottahan se palkintokeskus vaatii niitä kun päässyt makuun. Oikeasti näitä hormoneja pitäisi erittyä urheilun jälkeen vähän, luonnossa ollessa, rakastumisesta ja mistä milloinkin. Kohtuudella. Joillekin auttaa se kun googlettelee mistä mikäkin johtuu ja miten mikäkin selitysmalli osuu omalle kohdalle. Tietää sitten mitä vastaan taistelee.
 
Myrskyinen jahtiviikonloppu, hirvet kadoksissa. Tuurinkorjausta, ala vsop meukow und sandels. Hukkaa joka puskassa

 
Viskiä tissuttelen. Koetan parannella flunssaani. Lisäksi oli aika kelpo päivä töissä. Ensin aamulla oli eräs vakavasti otettava kotimainen historiantutkija yhteyksissä. Kiitteli avusta, jota sai kirjaprojektiinsa. Iltapäivästä tuli sitten kädestä pitäen erään kenraalin ja tämän seurueen kiitokset.
 
Back
Top