Kännitopiikki

Taisi olla toissa yänä kun työkaveriin törmäsin. Se vähän mietityttää, että onko suhteemme muuttunut.

Ihan myönteistä jos on, mutta mitä tuohon osaisi sanoa.

Koska olen 34-vuotias mies, niin voitte ymmärtää, että kyseessä on nainen, ja erittäin varattu sellainen.
Ja jollekin ählämille annoit numerosi? Onnea matkaan
 
Seitsemän paskayön putki duunissa takana. Nyt kiskotaan viinaa. Eikä olla ollenkaan surullisia vaan pelkästään iloisia!

N. puolikas Ewan Williamsia+oluet suoritettu. Ei se tähän jää.
 
Seitsemän paskayön putki duunissa takana. Nyt kiskotaan viinaa. Eikä olla ollenkaan surullisia vaan pelkästään iloisia!

N. puolikas Ewan Williamsia+oluet suoritettu. Ei se tähän jää.
No, pitäähän sitä irroitella. Toivon vaan että huominen myös maistuu, siis muulta kun "kissanpaskalta" erään sanoin. :giggle:
 
No, pitäähän sitä irroitella. Toivon vaan että huominen myös maistuu, siis muulta kun "kissanpaskalta" erään sanoin. :giggle:
Joo. Irrottelua on tullut alkon kautta, melko harvakseltaan harrastettua viime aikoina. Alkoi alkoa siihen malliin kulumaan, että korkkia niukemmalle laitoin.
Ja huomisen näätäeläimen ulosteet suussa -efektiin, vuosikymmenien aikana hankittu kokemusasiantuntijuus. Vankan pohjan antaa; leppoisasti tuolle naurahtamiselle.
 
Tilannepäivitys klo 19:53. Päihtymys on edennyt olettamusten mukaisesti, laajentuen. Valitettavasti promillemittaus ei nyt ole mahdollista.

Mikäli olisin hoikka, jopa laihahko. Päihtymys olisi todennäköisesti luonteeltaan vaikuttavampaa.

Päätelmä: runsas fyysinen olemus, tai kuten tätä joskus myös kutsutaan; "läskiys". Suojaa päihteiden vaikutuksilta. Tulen jatkamaan näitä uraauurtavia tutkimuksiani. Päätelmät todennäköisimmin tulevat ohjaamaan runsaasti päihteitä käyttäviä, myös massan kerryttämiseen.
 
Sain vihdoin hoidettua puuttuvan rj45:n. Sub+kaiuttimet synkroniin. Nyt kaiuttimilla leikkaus 85Hz. Kuulostaa kivemmalta kuin aiemmin. Otan tuolle kivuudelle olutta. Varsinainen alkoholi eli viina on nyt juotu. Onneksi varautuminen on toinen nimeni. Eli juotava ei ole lopussa. Laimeaa toki. Olen hieman enemmän päihtynyt, kuin aiemmassa viestissäni.
 
Sain vihdoin hoidettua puuttuvan rj45:n. Sub+kaiuttimet synkroniin. Nyt kaiuttimilla leikkaus 85Hz. Kuulostaa kivemmalta kuin aiemmin. Otan tuolle kivuudelle olutta. Varsinainen alkoholi eli viina on nyt juotu. Onneksi varautuminen on toinen nimeni. Eli juotava ei ole lopussa. Laimeaa toki. Olen hieman enemmän päihtynyt, kuin aiemmassa viestissäni.
Kuulostaa joltain digivahvarilta. Hyi. Mulla on tuossa ikiwanha pihoneerin 20W mosfet-pääteasteilla oleva. Pikkuruinen esivahvistin siinä kylessä. Putkissa olis enemmän munaa mutta pamahtaa ne basson kalvot tuossakin ku lyö virrat päälle.

OR:n modatut kaapit + pienet keskiäänimonitorit (varmaan johonkin akustiseen soittoon tarkoitetut, studiosta sain). Hyvät soundit saa tällaiseen 16m2 huoneeseen.

Mutta pikkutilaan ainavain kaipaan Orthoperspektraa. Se oli 2-mikkiäänityksilläkin hieno laite.
 
Kuulostaa joltain digivahvarilta. Hyi. Mulla on tuossa ikiwanha pihoneerin 20W mosfet-pääteasteilla oleva. Pikkuruinen esivahvistin siinä kylessä. Putkissa olis enemmän munaa mutta pamahtaa ne basson kalvot tuossakin ku lyö virrat päälle.

OR:n modatut kaapit + pienet keskiäänimonitorit (varmaan johonkin akustiseen soittoon tarkoitetut, studiosta sain). Hyvät soundit saa tällaiseen 16m2 huoneeseen.

Mutta pikkutilaan ainavain kaipaan Orthoperspektraa. Se oli 2-mikkiäänityksilläkin hieno laite.
Ei ole digidigistä tämä kiinni. Saadakseni subilta 85Hz pääkaiuttimille leikattuna --> jouduin viemään rj45:n sub --> kaiuttimet. Nyt soi kivasti. Aktiivikamat siis, ei tarvetta vahvistimeen.

OT:n sivuuttaen; en varsinaisesti ole pettynyt päihtymyksen määrään. Joudun kuitenkin hieman oluiden suhteen tahtia kiristämään. Kunnes olen tyydytyksessä.
 
Taitaa se aktiivikaappikin olla digivahvari. Nojoo, mulla on siis ihan rehellinen vinyylisoitin, tai ei se rehellinen ole ku sosialisoin sen eräästä poistohuutokauppakuormasta. Totesin että tuota helmeä ei sioille ja löin auton perään. Sitte on käytössä vielä c-kasetteja ja niihin viritetty dekki. Nauhannopeus ei ole 4,75 cm/s vaan tuplat. Eli kohinan taso hanskassa. 8mm nauhuri haussa että sais äänitellä älppäreitä nauhalle. Yks 8mm dv nauhuri oli mutta huoju. Vhs on varmastikin yksi hyvä formaatti musiikille. Vaatii vain opiskelua.

Mutta joo kaseteilla on sitä musaa mitä mistään ei enää saa. vinyylejä saa.

Pakollinen muistitikku/dvd soittomahdollisuus myös olemassa mutta salama tähän iskekööt jos tässä talossa soitetaan suoratoistoa.
 
Taitaa se aktiivikaappikin olla digivahvari. Nojoo, mulla on siis ihan rehellinen vinyylisoitin, tai ei se rehellinen ole ku sosialisoin sen eräästä poistohuutokauppakuormasta. Totesin että tuota helmeä ei sioille ja löin auton perään. Sitte on käytössä vielä c-kasetteja ja niihin viritetty dekki. Nauhannopeus ei ole 4,75 cm/s vaan tuplat. Eli kohinan taso hanskassa. 8mm nauhuri haussa että sais äänitellä älppäreitä nauhalle. Yks 8mm dv nauhuri oli mutta huoju. Vhs on varmastikin yksi hyvä formaatti musiikille. Vaatii vain opiskelua.

Mutta joo kaseteilla on sitä musaa mitä mistään ei enää saa. vinyylejä saa.

Pakollinen muistitikku/dvd soittomahdollisuus myös olemassa mutta salama tähän iskekööt jos tässä talossa soitetaan suoratoistoa.
Joo, itse olen nykyisellään - hifistelystä irtipäässeenä - siinä ajatuksessa, että musiikki millä tahansa toistettuna. Mikäli tarkoitustaan tuo, on riittävää. Jossakin vaiheessa oli noita kuulokekamoja enemmän, annoin kaikki pojille kun sain tämän kaiutinsysteemin mieleiseksi.

Aktiivi tai passiivi. Jonkin vahvistimen, signaali vaatii. Näin on.

OT:stä ulos pyristellen. Taitaa alkoholi tänään loppua. Toisaalta en jaksa baariin lähteä. Tämä on tätä kohtuullisen laajan toleranssiolemuksen häiriötekijöitä. Vaan saammeko me ko. haasteen alla painivat tähän yhteiskunnan apuja. Kysynpähän vaan! Ei! Meille nauretaan ja meitä vähätellään, meidän naamat jalkapohjiin pyyhkien!
 
OT:stä ulos pyristellen. Taitaa alkoholi tänään loppua. Toisaalta en jaksa baariin lähteä. Tämä on tätä kohtuullisen laajan toleranssiolemuksen häiriötekijöitä. Vaan saammeko me ko. haasteen alla painivat tähän yhteiskunnan apuja. Kysynpähän vaan! Ei! Meille nauretaan ja meitä vähätellään, meidän naamat jalkapohjiin pyyhkien!
Baarit on perkeleestä. Itekki kävin sunnuntaina ja monta helketin kymppiä olivat vieneet tililtä. Japanilainen wiskipaukku maksaa 20 €....

En nyt osaa kytkeä tuota toleranssiolemusta mihinkään sellaiseen mitä tiän mutta elämänkokemus ehkä, ja se voi olla suht laaja. Jollakin andimäkkoilla se kuulemma on oikeinkin laaja, kuolkoot omaan erinomaisuuteensa.

Ehän tämä ole ku lähtiä kalalle. Jos joku fddu painaa niin se hauki saattaa painaa enemmän. Tosin nyt haluan torpata kaikki kuvitelmat että hauen saisin, minä pyydän taimenta ja ruukaan saahaki niitä. Oikeastaan pelkään haukea aika lailla eniten maailmassa, kerran penskana puri minua.
 
Baarit on perkeleestä. Itekki kävin sunnuntaina ja monta helketin kymppiä olivat vieneet tililtä. Japanilainen wiskipaukku maksaa 20 €....

En nyt osaa kytkeä tuota toleranssiolemusta mihinkään sellaiseen mitä tiän mutta elämänkokemus ehkä, ja se voi olla suht laaja. Jollakin andimäkkoilla se kuulemma on oikeinkin laaja, kuolkoot omaan erinomaisuuteensa.

Ehän tämä ole ku lähtiä kalalle. Jos joku fddu painaa niin se hauki saattaa painaa enemmän. Tosin nyt haluan torpata kaikki kuvitelmat että hauen saisin, minä pyydän taimenta ja ruukaan saahaki niitä. Oikeastaan pelkään haukea aika lailla eniten maailmassa, kerran penskana puri minua.
Haukipelolle peukkua ja oudoksuntaa. Kalat on kivoja. Ja hyviä. Toleranssi oli viittaus kestokykyyn alkon kanssa pelehtiessä. Tämä itselläni valitettavasti melko korkealla tasolla on ollut --> täytyy kiskoa kiskomalla. Ja baarit ovat vihoviimeinen rahan alttaritunkio. Edellisen kerran kun kaverin kanssa Nummelaan piipahdin, +200 oli tililtä käytetty.
 
Meillä ei alkon kanssa pelehitä. Son sopimuksen mukaan. otetaanko ilta vai 4 iltaa. Ja sen mukaan varusteet, sapuskat ja mieliala.
 
Piti olla koko viikonloppu ihan selvinpäin... Toisin kävi, kaveri tuli kuskin kanssa hakemaan kun sillä oli tietokoneongelma tuossa illansuussa. tulipa siellä jokunen viinapaukku sitten otettua.
Pääsin kotia saman tyypin kyydillä tosin kaupasta kymppikassi matkaan ( maksettuna :) ) No nyt brandy pullo puolessavälissä, taitaa kyllä mennä kokonaan. Brandy oli kyllä tälle päivälle alunperin
tarkoitettukin.
Isän syntymäpäivä ja kuolinpäivä
 
Back
Top