Ukrainan konflikti/sota

Kiovan tv-torniin tehdyn ohjusiskun uhreja (varoitus, gore-kuvaa)


Tuore tieto kertoo, että Boeing lopettaa Moskovan toiminnot sekä huoltotoiminnan, varaosatoiminnan ja teknisen neuvonnan venäläisiltä lentoyhtiöiltä. Kohta venäläisillä Boeing-koneilla onkin extra-jännää lentää (ainahan se on ollut vähän jännempää kuin muilla, mutta nyt sitten oikein extra paljon)

Lisäksi tuore tieto Yhdysvalloista: venäläiskoneet eivät saa enää käyttää Yhdysvaltojen ilmatilaa. Ilmasulun nyt asettaneet siis ainakin EU, Kanada ja USA.

Pahoillani, mutta noi näyttää musta muovinukeilta. Nöyrimmin pyydän anteeksi ja nostan käden virheen merkiksi jos olen väärässä.
 
Z/V/O taitaa olla merkinnät. Siansaksaa veikkaan mä, vaikka niille on jotain merkityksiä yrittetty löytää. Jolu koodi se on, mutta yhtä hyvin tulkittavissa kuin XYZ.

On noille merkinnöille tehty avaus - ootta ku mä kaivelen. O oli muistaakseni Valko-venäjältä operoivissa joukoissa.



Kuvatekstin mukaan Azovin rykmentti johtaa tykistön (?) tulta dronesta käsin. Ajoneuvot Lynx ja Kamaz tuhoutuvat. Mikäs tykistö se tuollaiseen pystyy?? Liikkuvaan maaliin kerrasta osumia?? Fantastista jos ne tosiaan epäsuoralla pystyy tuollaiseen suoritukseen ukrainalaiset.

 
Pahoillani, mutta noi näyttää musta muovinukeilta. Nöyrimmin pyydän anteeksi ja nostan käden virheen merkiksi jos olen väärässä.

No, en minä voi tietää mikä on taitavaa lavastusta tai oikeita ruumiita, koska enhän minä siellä paikanpäällä noita kuvia ole ottamassa.

Mutta tässä ihan valokuvia vainajista. Minulle nuo ainakin näyttää ihan aidoilta vainajilta. Palaneet pahasti. Valitettavasti. Perhe ollut kävelyllä. Toivottavasti ei tarvinnut kärsiä.
 
Vaikea näistä kuvista ja videoista on tietää mikä on todellista. Varsinkin kun yhdessä videossa tielle oli lisätty jotain avaruusaluksia sun muuta roinaa.
 
Perhe ollut kävelyllä. Toivottavasti ei tarvinnut kärsiä.
"Dimmu" jo tästä kuolleesta perheestä twiittasi hyvissä ajoin, joten tuskin kannattaa olla huolissaan/yöuniaan menettää.
 
Pahoillani, mutta noi näyttää musta muovinukeilta. Nöyrimmin pyydän anteeksi ja nostan käden virheen merkiksi jos olen väärässä.

Tuoltahan ne pommin räjähdykseen kuolleet usein näyttävät. Paitsi silloin jos on paljon lähempänä räjähdyspaikkaa olleet kun ruumis leviää silloin osiin ympäriinsä usein. Ja sitten napakymppiosumalla mitään ei jää välttämättä jäljelle.
 
Melkonen alokasryntäys nyt. Vetäydyn nukkumaan.
 
Pahoillani, mutta noi näyttää musta muovinukeilta. Nöyrimmin pyydän anteeksi ja nostan käden virheen merkiksi jos olen väärässä.
Tätä oon ajatellut koko illan kun olen noita kuvia katsellut mutten oo kehdannut sanoa mitään kun mikseipä ne jostain kumman syystä vois olla tommosiakin. En ole asiantuntija siinä millä eri tavoin ruumis voi käyttäytyä kun joutuu pommituksen kohteeksi.
 
Z/V/O taitaa olla merkinnät. Siansaksaa veikkaan mä, vaikka niille on jotain merkityksiä yrittetty löytää. Jolu koodi se on, mutta yhtä hyvin tulkittavissa kuin XYZ.

Ajoneuvojen teippausmerkkien tulkinta:

Z —Western Military District (ZVO), V — Eastern Military District (VVO), △ — Southern Military District, / — Central Military District, O — Belarusian
 
Tätä oon ajatellut koko illan kun olen noita kuvia katsellut mutten oo kehdannut sanoa mitään kun mikseipä ne jostain kumman syystä vois olla tommosiakin. En ole asiantuntija siinä millä eri tavoin ruumis voi käyttäytyä kun joutuu pommituksen kohteeksi.

Aika taitavasti on kyllä sitten lavastettu muovinukeilla, jos ne niitä on.

Koska:

- vainajien päälle on ehtinyt sataa ihan hieno hieno lumikerros, lumi on lumena vaatteiden kohdalla (vaate eristää)
- mutta paljaan ihon kohdalta sulanut, koska ruumiissa ollut jäännöslämpö sulattanut
- lisäksi sellaisista kohdista mistä veri on kastellut vaatteen, lumi on sulanut koska veri on pilannut vaatteen lämmöneristävyyden ja/tai veri sulattanut lumen
- kasvot näyttävät palaneilta ihmiskasvoilta eli luuta on tullut näkyviin - muovinukeilla tuskin kalloa on...
- muovinukeissa on karkeasti nivelet näkyvissä tietyissä kohtaa mitkä vaatteet peittää koska rättien esittelyynhän ne on tehty, ei anatomisiksi 100% malleiksi

Saa olla aika fakiiri, joka muovinukeilla tekee noin autenttisen lavastuksen.
 
Pahoillani, mutta noi näyttää musta muovinukeilta. Nöyrimmin pyydän anteeksi ja nostan käden virheen merkiksi jos olen väärässä.
"The muscles contract due to burning and this causes the joints to flex. As a result, burned bodies are often contorted into what's known as a pugilistic, or boxer pose." -Joku eka Wikipedia haku

Samoja "muovinukkeja" kuvattu varmaan jokaisessa konfliktissa. Ikävä kohtalo varsinkin niille jotka eivät kuole heti vaikkapa ajoneuvon räjähdykseen, vaan mönkivät vielä palavasta tinapurkista ulos, kunnes lopulta henki jättää ja palaa karrelle. Toivottavasti siviileiltä nyt ainakin henki lähti heti kun tippui tavara niskaan.
 
Tätä oon ajatellut koko illan kun olen noita kuvia katsellut mutten oo kehdannut sanoa mitään kun mikseipä ne jostain kumman syystä vois olla tommosiakin. En ole asiantuntija siinä millä eri tavoin ruumis voi käyttäytyä kun joutuu pommituksen kohteeksi.
Tuon näköisiä ne ruukaa olla. Lisäksi noi on voitu sammuttaa jauhesammuttimella niin siitä tuo valkea pöly mikä hämää.
 
Back
Top