Sekalaista mussuttelua

No niin, nyt vähemmälle taas tätä meininkiä. Se että en hyväksy Putinin Venäjän sikailua Ukrainassa ei tarkoita sitä, että Suomen venäläistaustaisestä väestöstä jotain fantasioita täällä foorumilla hyvä kirjoitella. :facepalm:
:oops::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Täällä joku käyttää kirjoituksissaan varoitusta sarkasmia, minusta se on liiottelua, mene ja tiedä.
Tarjotessasi fantasioitasi minulle, menet kyllä vähän liian pitkälle, minulla ne ovat ihan erilaisia.
En tiedä mitä asiaa ajat, mutta minun kommenttini ovat olleet hyvin neutraaleja, varsinkin venäläisistä siviileistä puhuttaessa. Siellä on ollut paljon huolestuttavampiakin, tartuit kuitenkin minuun.
Olen kuitenkin tarkkaavainen, ole sinäkin täällä foorumilla. (Tässä ei ollut pätkääkään sarkasmia)
 
Viimeksi muokattu:
Tuo maaston peitteisyys on käytännössä samaa sarjaa, kun ne kuuluisat erityisolosuhteet. Jossain on ja jossain ei niinkään. En lähtisi ohjustorjunnasta tinkimään tuolla perusteella. Kyllä täällä itärajallakin peltoaukeita riittää teiden varsilla.
Kuten esimerkiksi tämä kohta Hamina-Vaalimaa moottoritiellä. Kyllä täällä voi joutua panssareita torjumaan metsänreunasta.

 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Naistystävä kertoi puhelimessa että oli juuri Tallinnassa käydessään saanut käsiinsä Ukrainan kannatusnauhoja mitä virolaiset kantaa. Tulee viikon päästä luokseni ja tuo minullekin sellaisen. Katotaan nyt minkälaien ja mitä sillä teen...Virossa suunnilleen kaikki kantaa niitä ja täällä Suomessa en ole yhtään nähnyt.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Paa kuvat ku saat käsiis, tehään polvenpäällä omat...
 
Ihan vaan mietin, kumpi on uskottavampi. Suomen puolustusvoimien komentaja, kenraali Timo Kivinen. Ammattisotilas, jolla rintapielessä laskuvarjojääkärin siivet.

7c1073de43806803.jpg

Vaiko tämä vailla minkäänlaista sotilaskoulutusta oleva pilipalikenraali, puolustusministeri Sergei Soigu.

gettyimages-1222402927-612x612.jpg
 
Hiukan väärä vertaus. Kivinen pitää verrata tähän mieheen jolla vastaava virka Venäjällä. Oleg Saljukov.
Shoigu on meidän Antti Kaikkonen.

sochi-russia-16th-nov-2016-col-gen-oleg-salyukov-commander-in-chief-H8RB1P.jpg
 
Hiukan väärä vertaus. Kivinen pitää verrata tähän mieheen jolla vastaava virka Venäjällä. Oleg Saljukov.
Shoigu on meidän Antti Kaikkonen.
Saljukov on venäjän maavoimien komentaja. PVKOM pitäisi verrata venäjän asevoimien pääesikunnan päällikköön (armeijan korkein upseeri), joka on Valeri Gerasimov. En laitaa kuvaa miehestä, mutta sellainen venäläisen näköinen.
 
Back
Top