Sardaukarin elämä....

Makuja on monia....useimmat pienpanimo-oluet ovat ainakin minun makuuni liian humalaisia, etenkin APAt. Brittiale/pilsnerityylinen uppoaa minuun paremmin.
 
IPA;t/APA;t jne ovat minun makuun, tykkään kuin hullu puurosta. Mutta on se myös nanna jos saa hyvän real ale bitterin kuten joskus sattunut saamaan Helsingissä. Real alessa kun ei juuri ollenkaan ole hiilihappoa niin se on helposti juotavissa ja siitä voi saada melkoisen makupaletin.
 
@Woodsman Ilmeisesti et juo olutta maun takia eli hienompia pienpanimo-oluita e kannata tarjoilla?
Kyllä joskus tulee maisteltua. Pääsääntöisesti kuitenkin namittelujuomina on punaviini, konjakit ja hyvät brandyt.
Itse en perusta kovin humaloiduista oluista, ehkä minulle lagerin eri maut ovat helpoimpia.
 
Itse en juo alkomahoolia maun takia...tosin jotkut ovt helpompia kuin toiset.

Gin & Tonic on nykyinen myrkky kapakissa, kotona vain lager. Hyv't viskit ja vodkat toimivat myös joskus.
 
Itse en juo alkomahoolia maun takia...tosin jotkut ovt helpompia kuin toiset.

Gin & Tonic on nykyinen myrkky kapakissa, kotona vain lager. Hyv't viskit ja vodkat toimivat myös joskus.
No on se kyllä niin, että itsekin nautin ihan humalan vuoksi ;)
 
Nuorena kun kittasin olutta koko illan baarissa niin jossain vaiheessa teki mieli jotain kirpeämpää. Se jokin oli Tom Collins.
Nykyään käyn harvoin pubissa ja silloinkin tuskin koskaan klo 18 jälkeen. Pubikäynnit on nykyään sellaista että iltapäivällä pari-kolme olutta ja that´s it.
 
No on se kyllä niin, että itsekin nautin ihan humalan vuoksi ;)

Pullo Stalinskaya vodkaa ja 10 litraa vuoristopurojen vettä (siis ihan vettä). Kyllä se ilta tästä paranee... :D "Za Rodinu, Za Stalinu!" :D

vodka.png
 
Ja sitten kun Stalinin kanssa menee hommat kiville niin edessä on:
vodka_sib1.jpg


Tätä ostin joskus Dusseldorfin kentän taxfreesta (siihen aikaan niitä oli myös EU-maissa)
/sori OT:sta/
 
OK...breaking news.

Bulgaria se on sitten, 30.10.
 
OK...lauantaina oli vuorossa Tattoo Convention. Enpä olis uskonu, että moisessa paikassa on niin kuuman näköisiä mimmejä. Mutta niin vaan oli.

Ja...homma paranee... Löysin itteni aamuyöllä Romanian Helvetin Enkeleitten "afterpartysta". Olivat kuulemma tykänneet meikäläisen asenteesta. Varmaan johtui siitä, kun olin kaljapäissäni kutsunut jotakin niiden suurempaa pomotyyppiä "pienimunaiseksi mieheksi"... Ihme että jäin siitä henkiin...

En ottanu tatskaa, mutta pari kaveria sen teki.

2y1xfvg.jpg
 
Tässä lisää viikonlopun tunnelmia....

zGEqrov.jpg
 
Back
Top