Sardaukarin elämä....

Taas hieman naurun aihetta. Tuttu tyyppi (britti) kuului aikoinaan väkivaltaiseen moottoripyöräjengiin ja Combat 18-uusnatsijärjestöön. Eivät tosiaankaan mitään mukavia tyyppejä...

https://en.wikipedia.org/wiki/Combat_18

Nyt kasaa moottoripyöriä omassa firmassa, on aseseppä pätevyydeltään (tosin ei saa sitä harjoittaa UK-maassa) ja omaa juutalaisen tyttöystävän... :D :D :D Lopetti hörhöilyt ja rupesi ihan mukavaksi tyypiksi.

Kohtalon ironiaa!!! :D
 
Älä nyt, malta mielesi. Tällä hetkellä kärsit vain Postbannimisentrauman-syndroomasta. Kyllä se siitä helpottaa kunhan annat aikaa itselllesi. ;)

+1 tälle. On vain ajateltava kuin meikäläinen elinikäisenä Peugeot/Citroen -kuskina kävellessäni korjaamolta tai katsastuskonttorilta: Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

which-car-does-the-terroristdrive-nissan-420sx-a-citroen-ca-13249823.png
 
Peukut tälle. Itse pysyttelen jo ihan siviiliduunin takia "incognito".

Käyn niin harvoin Suomessa, ettei sinänsä haittaa. Eikä nykyinen duuni ole sellainen, jossa tuntemattomuudesta olisi hyötyä, pikemminkin päinvastoin. :D Reservin sijoitustakaan ei enää 50v. iässä ole, joten se siitäkin.

Huvittaa joskus, kun esim. Pakistanista kotoisin olevat heittää Linkedinissä kaveripyyntöjä. Sitten niille selviää että olen jonkinlainen "puolivillainen israelilainen". :D Pistin piruuttaan Facebookissakin ammatiksi "Intelligence officer in Mossad". Loppuu se kaveripyyntöjen tulo... :D Se on sinänsä pieni sisäpiirin vitsi, kun olen vaihtanut maata niin monta kertaa, että israelilaiset kaveritkaan eivät enää usko, etten tekisi duunia Mossadille...:camo:
 
Viimeksi muokattu:
Kaveri laittoi, että tämä olis hyvä "avatar"... :D

wQPh458.jpg
 
Omalta Facebook-sivustolta 6 v. takaa:

"Knowledge is power, and power corrupts. So study hard and be evil."
 
Nonnii...perse kipeänä baari-illan jälkeen...

Ennen kuin alatte spekuloida, oli "90's night" ja tipuin portailta kahdesti kännissä :D

Spekulointi ->

800px-Speculum_en_m%C3%A9tal.jpg


 
@Lone Soldier Meillähän ei ole ollenkaan itsetuntoa...tai edes itsekritiikkiä... :D
 
Ei niin tippaakaan! :D Molemmat lähti esinahan mukana.... :eek::p
 
 
Kyllä et katoa mihinkään. Mitäs tämmönen hämäläisessä torpassa omavaraisuutta virittelevä tipunen sitten lueskelee ajankulukseen? Ei kaikkea aikaa saa tuhlattua baikalin rasvaukseenkaan.
 
Olisihan se vähän tylsää. Olen pistänyt pahimpia tyyppejä "Älä huomioi"-listalle...kummasti helpottaa.
 
Olisihan se vähän tylsää. Olen pistänyt pahimpia tyyppejä "Älä huomioi"-listalle...kummasti helpottaa.
Vaikuttaa aivan siltä, että alkoholin määrä on siellä teiiläpäin liian pieni, lisää juotavaa, kyllä elämä kirkastuu ;)
 
Vaikuttaa aivan siltä, että alkoholin määrä on siellä teiiläpäin liian pieni, lisää juotavaa, kyllä elämä kirkastuu ;)

Jaksa juoda kuin olutta....ja siitä ei oikein tule edes känniin. Pitäisi mennä baariin ja vetäistä 8 Gin & Tonicia 6 tuopin lisäksi. Kokeilin tätä keskiviikkona.

Vieläkin sattuu...ei tässä iässä pitäis riehua... :p
 
Kokeile pikkasen hienostella ja tilaa gt tuorekurkulla, siinä näkee baarimokon sivistyksen tason :D
Onneksi itsellä on 3l säästöpakkaus punaviiniä, sillä on hyvä pörrätä tämä ilta :cool::confused:
 
Kokeile pikkasen hienostella ja tilaa gt tuorekurkulla, siinä näkee baarimokon sivistyksen tason :D
Onneksi itsellä on 3l säästöpakkaus punaviiniä, sillä on hyvä pörrätä tämä ilta :cool::confused:

5 litraa olutta (miinus pari tuoppia)... Ja jos alkaa loppumaan, niin sitä saa 24/7 auki olevasta lähikaupasta 6.50 lein hinnalla (=1.42€) 2.5 litran pullon.

Ei tosin viittis tuonne kaatosateeseen lähteä...satanut kaatamalla 2 päivää ja vielä näköjään huomisenkin.
 
Kuinkas tymäkkää olutta siellä saa paikallisputiikista?

Ihan mitä vaan, täällä Bukarestissa ei tunneta Suomen alkoholilakia. 40% "erittäin kuiva valkoviinikin" löytyy... :p Yleensä nuo kaupan oluet on 4.6-5.0%. Vahvempiakin on, mutta mulle riittää tuo vahvuus.
 
Ihan mitä vaan, täällä Bukarestissa ei tunneta Suomen alkoholilakia. 40% "erittäin kuiva valkoviinikin" löytyy... :p Yleensä nuo kaupan oluet on 4.6-5.0%. Vahvempiakin on, mutta mulle riittää tuo vahvuus.
No joo, kyllähän noilla pärjää. Itse ostan oluen yleensä jotain 8%:na, siitä tulee jo humalaan, keppanasta seuraa vaan pöhnä ja jumalaton kusella juoksu.
 
Back
Top