Mikä vituttaa tänään?

Pitäisikö tämä siirtää vitutusketjusta jonnekin muualle?
No ei jatketa tätä. Oli se syy mikä vain, uni pitää tutkia. Yritä saada lähete. Yksityisellä suppea unitutkimus (selvittää mahdolliset hengityskatkokset) on reilu parisataa ja laaja unitutkimus, joka selvittää kaiken muunkin mitä yön aikana tapahtuu, on ehkä 700-800.
 
No ei jatketa tätä. Oli se syy mikä vain, uni pitää tutkia. Yritä saada lähete. Yksityisellä suppea unitutkimus (selvittää mahdolliset hengityskatkokset) on reilu parisataa ja laaja unitutkimus, joka selvittää kaiken muunkin mitä yön aikana tapahtuu, on ehkä 700-800.

Sen saa kohtuullisessa ajassa myös julkiselta. Ei mennyt kuin reilu 6kk vatuloinnissa.
 
Miksi hampaan implantti pitää ostaa itse, kun sukupuolenvaihdon saat tuettuna? Miksi pitää maksaa kalastusluvista, mutta huumeneulat ovat ilmaisia.

Nimim. "Veronmaksaja kysyy vaan"
Ethän sä sillä luvalla kalasta. Onki siihen tarvitaan. Jos taas kalastus on mallia vapateline veneessä jossa on Volvo Penta tai vastaava niin maksa vaan, ei se enää kalan kilohintaan vaikuta.
 
Mulla oli pitkään vanhasta virvelistä tehty mato-onki. Tajusin vasta viime kesänä, että sellainenkin tarvitsee luvan? Vitutti kun enää ei uskaltanut käyttää vaikka useampi vuosi meni ilman sanomista :LOL:
 
Mikä vituttaa tänään...

SUPON MOKAILUT... :mad:
 
Tänään vituttaa vaihteeksi mannet. Lahdentiellä Nikinmäen kohdalla vastaan tuli qashqai tai joku vastaava katuhöylä joka 20 metriä ennen kohtaamista singahti puoliksi minun kaistalleni. Palasi omalle puolelleen vähän ennen kuin kolisi. Vaikka siinä on matala nopeusrajoitus, en ehtinyt kuin todeta. Ja ratissa Rahtihame-Rosita, sylissään (eli itsensä ja ratin välissä) pikkulapsi.

Minulla on ollut sellainen etiäinen monta vuotta että kuolema tulee kun tulee jonkun täystorven ansiosta: harhaluoti, kaasuräjähdys, nokkakokari... Mutta ei vielä tänään. Ja paskahalvaushan siinä olisi tullut jos olisi joutunut kolaria selvittämään heimolaisten kanssa.
 
Tänään vituttaa vaihteeksi mannet. Lahdentiellä Nikinmäen kohdalla vastaan tuli qashqai tai joku vastaava katuhöylä joka 20 metriä ennen kohtaamista singahti puoliksi minun kaistalleni. Palasi omalle puolelleen vähän ennen kuin kolisi. Vaikka siinä on matala nopeusrajoitus, en ehtinyt kuin todeta. Ja ratissa Rahtihame-Rosita, sylissään (eli itsensä ja ratin välissä) pikkulapsi.

Minulla on ollut sellainen etiäinen monta vuotta että kuolema tulee kun tulee jonkun täystorven ansiosta: harhaluoti, kaasuräjähdys, nokkakokari... Mutta ei vielä tänään. Ja paskahalvaushan siinä olisi tullut jos olisi joutunut kolaria selvittämään heimolaisten kanssa.
Rositalla romilleja tai hivakkaa päässä, joten hyvä antaa ajo-opetusta jälkikasvulle? Hyvä ettei kolahtanut, en osaa edes kuvitella, millainen show selvittelystä olisi tullut!
 
Tänään vituttaa vaihteeksi mannet. Lahdentiellä Nikinmäen kohdalla vastaan tuli qashqai tai joku vastaava katuhöylä joka 20 metriä ennen kohtaamista singahti puoliksi minun kaistalleni. Palasi omalle puolelleen vähän ennen kuin kolisi. Vaikka siinä on matala nopeusrajoitus, en ehtinyt kuin todeta. Ja ratissa Rahtihame-Rosita, sylissään (eli itsensä ja ratin välissä) pikkulapsi.

Minulla on ollut sellainen etiäinen monta vuotta että kuolema tulee kun tulee jonkun täystorven ansiosta: harhaluoti, kaasuräjähdys, nokkakokari... Mutta ei vielä tänään. Ja paskahalvaushan siinä olisi tullut jos olisi joutunut kolaria selvittämään heimolaisten kanssa.
Onneksi ei käynyt mitään. Ja todellakin onneksi et joutunut edes peltivahinkoa heidän kanssa selvittämään. Ei ole ihan helpoimmasta päästä se.
 
Onneksi ei käynyt mitään. Ja todellakin onneksi et joutunut edes peltivahinkoa heidän kanssa selvittämään. Ei ole ihan helpoimmasta päästä se.
Tuossa tilanteessa aineellinen vahinko olisi ollut laaja ja mahdollisia loukkaantumisia, joten raportin tekisi poliisi.

Jos taas vauriot vähäisiä, eikä aio ilmoittaa poliisille, kannattaa ottaa paljon kuvia ajoneuvojen asennoista ennen autojen siirtämistä.

Pienissä jutuissa vähintään Rositan ajokortista kuva rekkarin lisäksi vakuutusilmoitusta varten. Muussa tapauksessa soitto 112 ilmoituksella epäily kuljettajan ajokunnosta + eikä suostu yhteistyöhön.
 
Back
Top